وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

گزارش هم‌افزایی تابستان 96


عکسی که مشاهده می‌کنید مربوط به آخرین جلسه هم‌افزایی تابستان 96 می‌باشد که در روز چهارشنبه (29 شهریور) برگزار گردید. هر ساله دانشجویان گروه هم‌افزایی در آخرین روزهای تابستان دور هم جمع می‌شوند تا 

  دستاوردها و موفقیت‌های خود طی دوره تابستان را جشن گرفته و عکس یادگاری بگیرند. در این جلسه، جناب آقای دکتر حسینی مطلق به جمع‌بندی عملکرد دانشجویان در دوره تابستان پرداختند و دانشجویان، تجربه‌های خود در مسیر پژوهش را با یکدیگر سهیم شدند. در گروه هم‌افزایی، دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف حضور دارند و این موضوع سبب می‌شود که دانشجویان بتوانند چشم‌انداز بهتری از مسیر آموزشی و پژوهشی خود داشته باشند و از تجربیاتی افرادی که قبلاً این مسیر را گذرانده‌اند، استفاده کنند. همچنین، وجود گروه‌های مطالعاتی مختلف از جمله هماهنگی در زنجیره تأمین، طراحی شبکه  زنجیره تأمین و لجستیک، مسیریابی وسایل نقلیه سبب می‌شود تا دانشجویان ابتدا آشنایی مختصری با این موضوعات پیدا کرده و پس از آن با علاقه و آگاهی کافی، موضوع تحقیقاتی خود را انتخاب نمایند.

این تابستان نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات و دستاوردهای خوبی همراه بود. به‌عنوان مثال، می‌توان به قبولی دکترای خانم جوهری (دانشجوی ورودی سال 94 کارشناسی ارشد) در دانشگاه علم و صنعت  با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان اشاره کرد. شایان ذکر است که ایشان دوره کارشناسی ارشد خود را همراه با دستاوردهای پژوهشی چشمگیر (11 مقاله) به پایان رساندند. همچنین، خانم ابراهیمی و خانم نوری (دانشجویان ورودی سال 95 کارشناسی ارشد) موفق به دریافت اصلاحیه مقالات ISI خود شدند. ارسال و دریافت اصلاحیه مقاله در سال اول دوره کارشناسی ارشد نیز از جمله موفقیت‌های کم‌نظیری محسوب می‌شود که خانم ابراهیمی و نوری با پشتکار و تلاش فراوان به آن دست یافتند. دستاوردهای سایر دانشجویان در دوره تابستان را در ادامه مشاهده می‌کنید. تمامی این موفقیت‌های را خدمت دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی داریم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد