ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 |
در راستای کاربرد نظریه بازیها در حوزه هماهنگی زنجیره تأمین، مروری بر مقاله با عنوان زیر خواهیم داشت.
رشد روزافزون تجارت الکترونیک، کانالهای واسط بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان را از میان برداشته و بهتبع الگوهای مصرف را تغییر داده است. نقش اینترنت در پوشش گسترده در کنار ایجاد دسترسی آسان برای حجم زیادی از مشتریان بالقوه با صرف هزینه کمتر در مقایسه با کانالهای ارتباطی فیزیکی قابلتوجه است. ازاینرو، بسیاری از تولیدکنندگان به اتخاذ ساختارهای توزیع از طریق دو کانال رو آورده و در کنار کانال سنتی فروش، اقدام به فروش از طریق وبسایتهای خویش نمودهاند.
هرچند مداخله مستقیم تولیدکنندگان در امر فروش منجر به ایجاد تعارضات بین دو کانال توزیع در زنجیره میگردد.
ادامه مطلب ...