وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

مسیریابی وسایل نقلیه-قسمت ششم

در قسمت­های قبل به مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و شاخه های مختلف این مسائل پرداخته شد. حال در این قسمت، به ادامه معرفی این شاخه ها و تقسیم بندی ها و حالات خاص آنها می­پردازیم.


http://s6.picofile.com/file/8234100376/clrlib.jpg

  

ادامه مطلب ...

هم افزایی ، برنامه ریزی، نگارش مقاله


با عرض سلام

به اطلاع دانشجویان محترم ورودی سال 94می‌رساند، جلسه هم‌افزایی در روز شنبه (3 بهمن‌ماه) در سالن جلسات طبقه چهارم دانشکده، رأس ساعت 16 برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است   ادامه مطلب ...

Conditional Lessons: 2. Past Conditionals

Past Real Conditional

FORM:

[If / When ... Simple Past ..., ... Simple Past ...]

[... Simple Past... if / when ... Simple Past ...]

 

ادامه مطلب ...

زنجیره تامین خون - قسمت چهارم

در قسمت اول به معرفی خون و ویژگی های خاص آن و در قسمت دوم به انواع محصولات خونی و کاربردهای آن و در قسمت سوم به معرفی گروه های خونی و انتقال مابین آنها پرداخته شد. در این قسمت به مدیریت زنجیره تامین خون و انواع مسائل آن می پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

مسیریابی وسایل نقلیه-قسمت پنجم

در ادامه مطالب قسمت های قبل در رابطه با تعریف مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و شاخه های مختلف این مسائل، در این بخش، به ادامه معرفی شاخه ها و تقسیم بندی های این مسائل می ­پردازیم.

http://s7.picofile.com/file/8232922226/64787_perevozka_arbuzov_herson_klajpeda.jpeg

ادامه مطلب ...

زنجیره تامین دارو - قسمت دهم


مدیریت موجودی در زنجیره تأمین دارو و پژوهش در این حوزه


پیش نوشت: در قسمت‌های قبلی تا حدودی با زنجیره تأمین دارو و اجزا و چالش‌های آن آشنا شدیم. با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان مهندسی صنایع به دنبال تعیین موضوع پایان‌نامه  در حوزه زنجیره تأمین دارو هستند به نظرم رسید شاید بد نباشد بعضی قسمت‌ها را به بررسی موضوعات و تحقیقات انجام شده در این حوزه بپردازیم. در این قسمت به 

ادامه مطلب ...

Conditional Lessons: 1. Present Conditionals

These series of lessons are about various kinds of conditional.There are two kinds of conditional sentences: real and unreal. Real Conditional describes real-life situations. Unreal Conditional describes unreal, imaginary situations. Although the various conditional forms might seem quite abstract at first, they are actually some of the most useful structures in English and are commonly included in daily conversations. Hope you find these lessons helpful.

 We start by the firs type: Present conditionals.

  ادامه مطلب ...

زنجیره تامین خون - قسمت سوم

در قسمت اول به معرفی خون و ویژگی های خاص آن و در قسمت دوم به انواع محصولات خونی و کاربردهای آن پرداخته شد. در این قسمت به گروه های خونی و انتقال خون مابین این گروه ها می پردازیم.

گروه­های خونی روشی برای تقسیم­بندی خون­ها بر پایه وجود یا نبود پادگن (آنتی­ژن)های موروثی خاصی روی سطح گلبول­های قرمز خون است. بر اساس مهم­ترین این تقسیم­بندی ها، خون انسان به چهار دسته AB,O,A,B و بر اساس تقسیم­بندی دیگری به گروه­های مثبت و منفی تقسیم می­شود.

 

 

ادامه مطلب ...

verb tense lessons: 9. Past Perfect Continues

FORM

[had been + present participle]


Examples:
•You had been waiting there for more than two hours when she finally arrived.
•Had you been waiting there for more than two hours when she finally arrived?
•You had not been waiting there for more than two hours when she finally arrived.

 

ادامه مطلب ...

زنجیره تامین خون - قسمت دوم

در قسمت اول به معرفی محصول خون و ویژگی های خاص آن از قبیل تقاضای مورد نیاز این محصول پرداخته شد. در این قسمت به تعریف و مفاهیم موجود در این حوزه و انواع محصولات خونی و کاربردهای آن پرداخته می شود.

خون بین 7 تا 8 درصد وزن بدن را تشکیل داده و حجم آن در یک فرد بالغ بطور متوسط 5 لیتر می­باشد. خون به واسطه گردش در داخل رگ­های خونی عامل اصلی توزیع مواد غذایی، اکسیژن و حرارت در بدن و انتقال دی اکسید کربن و مواد زاید حاصل از فعالیت سلول­ها از بافت­ها به ارگان­های دفعی است. خون همچنین هورمون­های مترشحه از غدد داخلی را به ارگان­های مورد نظر حمل می­کند.

 

ادامه مطلب ...