وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

آشنایی با مسئله مکان یابی - مسیریابی (قسمت اول)

مسائل مکانیابی - مسیریابی نتیجه یکپارچه سازی تصمیمات مکانیابی و مسیریابی می باشد. هدف  از این مسئله پیدا کردن مکان و تعداد مناسب تسهیلات و نیز مسیرهای توزیع و برنامه زمانبندی وسایل نقلیه می باشد.در حوزه مسیریابی مسائل به دو دسته گره ای و سویه ای تقسیم بندی می شود. ماهیت مسائل سویه ای به گونه ای است که تقاضاها بر روی کمان هایی از شبکه قرار دارند اما در مسائل گره ای این تقاضاها بر روی رئوسی از شبکه قرار گرفته اند. با استفاده از این سیستم توزیع که در انواع مسائل صنعتی و خدماتی و ... کاربرد دارد می توان تا حد قابل ملاحظه ای در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی ایجاد کرد. در ادامه به بررسی مسائل مکانیابی- مسیریابی پرداخته خواهد شد.(برای مشاهده ادامه مطالب فایل ضمیمه را دانلود نمایید)

تمرین شماره یک نرم افزار متلب

با سلام

دوستان گرامی موارد زیر به عنوان تکلیف جلسه شنبه مورخ 29/01/1394 در نظر گرفته شده است.

 

ادامه مطلب ...

برگزاری اولین جلسه هم افزایی در سال جدید با موضوع آموزش کدنویسی متلب برای الگوریتم های ابتکاری و فراابتکاری

اولین جلسه گروه هم افزایی دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه علم و  صنعت در سال جدید با موضوع آموزش نرم افزار متلب آغاز شد. این سری جلسات آموزشی در هفته های آینده ادامه پیدا خواهد کرد.   

 

ادامه مطلب ...

فایل اموزش متلب

نرم افزار MATLAB یک نرم افزار سطح بالا و با محیطی جذاب برای دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است، که در ابتدا براساس زبان برنامه نویسی C توسعه داده شد.  

ادامه مطلب ...

تاریخ شروع جلسه هم‌افزایی در سال 94

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند که جلسات هم‌افزایی سال 94 از روز شنبه 22 فروردین  برگزار خواهد شد. امید است با استفاده بهینه از تعطیلات نوروز که موجب آرامش فکری و ذهنی شما عزیزان شده باشد، حضور شما در این سری از جلسات با انرژی مضاعف و با برنامه‌ای حساب شده همراه باشد. 

تبریک سال نو

برآمد باد صبح و بوی نوروز                      به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال          همایون بادت این روز و همه روز

سلام

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم .

امیدوارم در سال جدید با یاری هم منظری زیبا از فعالیت‌های علمی و گروهی که انشاا... همراه با دستاوردهای خاطره انگیز خواهد بود، خلق کنیم.

پایدار باشید