وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

عناوین مقالات ارائه شده در محور مهندسی سیستم های سلامت

یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، 17 و 18 دی ماه به همت دانشگاه تربیت مدرس و انجمن مهندسی صنایع ایران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار گردید. در این کنفرانس، مقالات متنوعی حول موضوعات و محورهای مختلف از جمله «مهندسی سیستم های سلامت» ارائه شد. در ادامه،عناوین مقالات ارائه شده در محور مهندسی سیستم های سلامت معرفی می گردد.

 

ادامه مطلب ...

از هواپیماربایی تا ژورنال ربایی

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان کشور در دوره تحصیلات تکمیلی نگارش مقاله بر اساس یافته‌های علمی است. سیاست‌های تدوین شده از سوی دست اندرکاران وزارت علوم و فن آوری ایران بسیاری از دانش‌پژوهان را به سوی تولید علم و ثبت آن در معتبرترین مجلات دنیا سوق داده است. این تغییر و تحول طی حداقل یک دهه گذشته باعث گردیده تا بسیاری از اساتید و دانش‌پژوهان کشور اقدام به شناسایی ناشران معتبر نموده و مجلات با اعتبار بالا را شناسایی نمایند. از طرفی تغییر در مدل های سنتی ارائه دست آوردهای علمی طی سال های گذشته و روی کار آمدن مجلات منبع باز (Open Text) شناسایی مجلات معتبر را برای دانش پژوهان کمی پیچیده نموده است. 

ادامه مطلب ...

عدم تشکیل جلسه هم افزایی در تاریخ 93/10/13

با سلام

به اطلاع می رساند با توجه به تعداد دانشجویانی که اعلام آمادگی نموده اند، جلسه هم افزایی در تاریخ 93/10/13 تشکیل نخواهد شد. شایان ذکر است تاریخ تشکیل جلسه آینده هم افزایی از طریق این سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

با آرزوی موفقیت

هشتمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

هشتمین کنفرانس بین‌المللی تحقیق در عملیات با حمایت انجمن ایرانی تحقیق در عملیات ایران و همکاری دانشکده مهندسی در تاریخ 31 اردیبهشت و 1 خرداد 1394 دردانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شدهدف از برگزاری این کنفرانس فراهم آوردن زمینه‌های همکاری بیشتر بین پژوهشگران با ارایه آخرین دستاوردهای علمی و ایجاد موقعیت برای تبادل نظر وآشنایی بیشتر دانشجویان با آخرین پیشرفت‌ها در زمینه‌های نظری و کاربردی این رشته است.
 
ادامه مطلب ...

مدیریت زمان: چرا زمان کم داریم؟


مدیریت زمان،‌ یکی از دغدغه های مهم بسیاری از ماست .همه ما به یک دلیل واحد دچار کمبود زمان نمی‌شویم. قبل از اینکه به فکر مدیریت زمان و حل کردن مشکل کمبود زمان خود باشیم، باید ببینیم که چرا دچار کمبود زمان شده‌ایم. برخی از رایج‌ترین دلایل کمبود زمان را در اینجا با هم مرور می‌کنیم:

 

ادامه مطلب ...

پایان نامه سلامت

با سلام

دوستانی که علاقمند به کار پایانامه در حوزه سلامت ، بیمارستان و  اتاق عمل بیمارستان هستند بنده پیشنهاداتی برای تعریف مسئله  بصورت کاربردی در این حوزه  دارم. لذا در صورت تمایل به اینجانب ایمیل بزنید  و توانمندی خود را در استفاده از ابزارهای مهندسی صنایع حتما بفرمایید.

amir_pouragha@yahoo.com

ارائه مدیریت زنجیره تامین دارو - قسمت اول

چهاردهمین جلسه هم افزایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به ارائه مدیریت زنجیره تامین دارو توسط آقایان محمدرضا نعمت الهی (دانشجوی دکتری صنایع) و علیرضا جلالی (دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع) اختصاص داشت. در این ارائه پس از معرفی زنجیره تامین دارو و شرایط خاص آن به بررسی چالش های  

ادامه مطلب ...

نظرسنجی تشکیل جلسه هم‌افزایی هفته آینده 13 دیماه

سلام

خواهشمند است دانشجویانی که مایل بهه تشکیل جلسه هم‌افزایی در تاریخ 93/10/13 هستند، آمادگی خود را با ذکر نام در قسمت نظرات اعلام نمایند تا در مورد تشکیل یا تشکیل نشدن جلسه تصمیم‌گیری شود.

در ضمن با توجه به اینکه نزدیک ایام شیرین امتحانات آخر ترم می‌شویم و نظر به برنامه‌ریزی دقیق دانشجویان برای استفاده از لحظه لحظه این روزها، جلسات هم‌افزایی در زمان امتحانات تشکیل نمی‌شود.


مسیر ورود به بخش سلامت مهندسان صنایع

دوستان گرامی ورود به بخش سلامت  در عین حال که جذاب به نظر می رسد ولی مشکلات خاص خود را دارد لذا با توجه به تجاربی که بنده کسب کردم در این حوزه و راهنمای های که جناب آقای دکتر سپهری و آقای دکتر حسینی مطلق فرموده اند موارد زیر می تواند به شما در جهت ورود به بخش سلامت کمک و یاری نماید:


1- به عنوان یک کارآموز وارد این بخش شوید ( اصل1)

 

2- سعی نکنید ابزارهای خیلی پیچیده ریاضی را و یا مهندسی صنایع در ان بخش مطرح کنید.( اصل2)


3- ارتباط و تعامل خوب با اعضای این صنعت برقرار نماید.( اصل3)


4- پیوستگی در انجام کار با اعضای آن صنعت داشنه باشید.( اصل4)


5- نتایج تحقیقات شما قابل لمس برای آن صنعت باشد نه فقط کتابخانه ای.( اصل5)


6- موازی با اصل1 به مطالعات انجام شده در این زمینه در ایران و جهان بپردازید ( اصل6)