وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

تعامل استراتژیک بین معرفی برند فروشگاه و معرفی کانال آنلاین مستقیم (مقاله بیست و نهم)

چکیده

این مقاله به بررسی تعامل استراتژیک بین یک تولیدکننده با برند ملی و یک خرده‌فروش با کانال آنلاین مستقیم و یک فروشگاه با ارائه یک مدل نظریه بازی می‌پردازد که کانال‌ها و استراتژی‌های برند شرکت‌ها را در بر می‌گیرد. نشان داده شده است که در حالت تعادل، برند فروشگاه معرفی می‌شود امّا کانال آنلاین مستقیم ممکن است معرفی شود یا نشود. جالب اینجاست که شرکت‌ها ممکن است در هنگام انتخاب کانال مستقیم آنلاین و برند فروشگاه، در دوراهی زندانی قرار بگیرند. کانال آنلاین مستقیم در صورت معرفی برند فروشگاه ممکن است معرفی شود، در غیر این صورت ممکن است معرفی نشود.

برای مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد