وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

عناوین مقالات ارائه شده در محور مهندسی سیستم های سلامت

یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، 17 و 18 دی ماه به همت دانشگاه تربیت مدرس و انجمن مهندسی صنایع ایران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار گردید. در این کنفرانس، مقالات متنوعی حول موضوعات و محورهای مختلف از جمله «مهندسی سیستم های سلامت» ارائه شد. در ادامه،عناوین مقالات ارائه شده در محور مهندسی سیستم های سلامت معرفی می گردد.

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
hurie یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 10:30

سلام .من دانشجوی کارشناسی صنایع هستم و موضوع پروژه ی پایانیم در مورد سیستم های سلامت هست .چه طور میتونم به این مقاله ها دسترسی پیدا کنم؟؟

maryam دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 11:21

سلام، من دانشجوی ارشد صنایع هستم. میخواستم راه دسترسی به این مقالات رو بدونم. همچنین میخواستم بدونم میتونید کمک کنید موضوع پایان نامم کمی ریز کنم، یکی از اقوامم متخصص پاتولوژیه اگه بتونید موضوعی رو پیشنهاد بدید که بتونم از ایشون کمک بگیرم برای کسب داده ها ممنون میشم.

سلام
لطفا رزومه خودتون رو ایمیل کنید برای من.
motlagh@iust.ac.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد