وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

هم افزایی تابستانه!


 با اینکه وارد تعطیلات تابستانی دانشگاه شده ایم و در این مدت اکثر دانشجویان  ترجیح می دهند به استراحت بپردازند، اما تابستان در گروه هم افزایی رنگ و بوی دیگری دارد. اعضای این گروه قصد دارند در تابستان هم همچون قبل به تلاش خود ادامه  دهند. حتی با جدیت بیشتری! 

 
 آن ها هر روز در دانشگاه حضور داشته و طبق برنامه زمانی مشخصی در جمعی دوستانه به مطالعه و پژوهش می پردازند. شایان ذکر است این تعامل و همکاری نه تنها موجب یادگیری بیشتر شده، بلکه  بازدهی و  عملکرد اعضا به شدت افزایش می یابد. آن هم در جمع با نشاطی که تحقیق و پژوهش در آن، لذتی شیرین و به یادماندنی می شود. پیشاپیش به همه اعضا خسته نباشید گفته و برای آن ها آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس      که دراز است ره مقصد و من نوسفرم




نظرات 2 + ارسال نظر
حسینی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 10:26

سلام.من امسال کنکور شرکت کردم و رتبه 5005 کشوری و 1728 منطقه دو شدم.اطلاعاتی در مورد رشته صنایع میخواستم.اینکه شما راضی هستید از تحصیل در این رشته؟بازار کارش چه طوره؟ایا من میتونم مهندسی صنایع تهران قبول شم؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

Negar سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 17:20

سلام؛من یه کنکوری ام ک میخوام انتخاب رشته کنم؛بین مهندسی پزشکی و صنایع امیر کبیر موندم!از نظر موقعیت شغلی راهنماییم کنین توروخدا؛در ضمن علاقه ی اولم مکانیکه؛ب نظرتون مکانیک علم و صنعت و شید بهشتی رو انتخاب کنم یا یا مهندسی پزشکی و صنایع!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد