وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

همایش علمی ویژه ورودی های سال 95 مقطع کارشناسی ارشد



به اطلاع دانشجویان عزیز ورودی سال 95 دانشکده مهندسی صنایع می‌رساند، همایش علمی آشنایی با سلسله کارگاه‌های روش تحقیق و تدوین مقاله روز دوشنبه 12 مهرماه 95 در سالن آمفی‌تئاتر شهید شهبازی برگزار می‌گردد. در این همایش، 

  ضمن معرفی گروه هم‌افزایی و فعالیت‌های آن، برنامه‌های آتی این گروه به اطلاع دانشجویان عزیز رسانده خواهد شد. همچنین در این جلسه، موضوعات تحقیقاتی اصلی و حوزه‌های پژوهش توسط اعضای گروه هم‌افزایی ارائه خواهند شد تا دانشجویان ورودی جدید با مباحث آشنایی پیدا کرده و هرچه سریع‌تر روند پژوهش و تحقیق خود در مقطع تحصیلات تکمیلی را آغاز نمایند.


در سلسله کارگاه‌های گروه هم‌افزایی، مهارت‌های پژوهشی و ابزارهای تحقیق از جمله مدل‌سازی، نرم‌افزارهای مهندسی صنایع و زبان انگلیسی با هدف مقاله‌نویسی آموزش داده خواهند شد. شایان ذکر است در کلیه کارگاه‌ها، آموزش از طریق تعریف پروژه در قالب مقاله انجام می‌شود تا اثربخشی یادگیری بیشتر شده و دانشجویان مهارت‌های مورد نیاز جهت نوشتن مقاله را کسب نمایند.  طبق زمان‌بندی ارائه شده در جدول زیر، زمان آغاز به کار سلسله کارگاه‌های روش تحقیق و تدوین مقاله، روز 26 مهرماه می‌باشد.


 

این کارگاه‌ها در سایت دانشکده صنایع واقع در طبقه اول، روزهای دوشنبه از ساعت 13 الی 15 تشکیل می‌گردند. با توجه به محدودیت فضای سایت (حدود 25 نفر)، اولویت حضور در این کارگاه‌ها با دانشجویانی خواهد بود که زودتر درخواست خود را جهت شرکت ارسال نمایند. البته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا سایر دانشجویان در لیست رزرو قرار گرفته و در صورت صلاحدید اساتید گروه، جایگزین شوند. از دانشجویان ورودی 95 تقاضا می‌شود تا رزومه خود را به آدرس (iustsg@gmail.com) ارسال نمایند. خواهشمند است رزومه ارسال شده علاوه بر مشخصات حتماً حاوی شماره تماس، گرایش ارشد و توانمندی‌های پژوهشی از جمله سطح زبان انگلیسی باشد.


* گروه هم‌افزایی در تلاش است تا با برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های مختلف، علاوه بر توانمند کردن دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در حوزه پژوهش و تحقیق، دوران تحصیل را به خاطره‌ای شیرین و به‌یادماندنی برای دانشجویان تبدیل نماید.


با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی

گروه هم‌افزایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد