وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

همایش علمی ویژه ورودی های سال 1396 مقطع کارشناسی ارشد

 

 

به اطلاع دانشجویان عزیز ورودی سال 1396 مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند، همایش علمی آشنایی با سلسله کارگاه‌های روش تحقیق و تدوین مقاله روز دوشنبه 17 مهرماه 1396 در سالن آمفی‌تئاتر شهید شهبازی برگزار می‌گردد. در این همایش، ضمن معرفی گروه هم‌افزایی و فعالیت‌های مربوط به این گروه، برنامه‌های آینده این گروه به اطلاع دانشجویان عزیز ورودی جدید رسانده خواهد شد. در این جلسه، موضوعات تحقیقاتی و حوزه‌های پژوهش توسط اعضای گروه هم‌افزایی ارائه می گردد تا دانشجویان با مباحث مرتبط آشنایی مقدماتی پیدا کرده و به سرعت فرآیند پژوهشی خود در مقطع کارشناسی ارشد شروع نمایند. در سلسله کارگاه‌های گروه هم‌افزایی، مهارت‌های پژوهشی و ابزارهای تحقیق از جمله مدل‌سازی، نرم‌افزارهای مهندسی صنایع و زبان انگلیسی با هدف مقاله‌نویسی آموزش داده خواهند شد.

این کارگاه‌ها در سایت دانشکده مهندسی صنایع تشکیل می‌گردند که زمان شروع آن متعاقبا به اطلاع دانشجویان عزیز رسانده خواهد شد. با توجه به محدودیت های موجود، اولویت حضور در این کارگاه‌ها با دانشجویانی خواهد بود که زودتر درخواست خود را جهت شرکت ارسال نمایند.

از دانشجویان ورودی 1396 درخواست می‌شود تا رزومه خود را در اسرع وقت به ایمیل آدرس iustsg96@gmail.com  ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که فعالیت های مربوطه به این گروه در کانال تلگرام به آدرس iustsg96@ نیز اطلاع رسانی خواهد شد. خواهشمند است رزومه ارسال شده علاوه بر مشخصات فردی، حتماً حاوی شماره تماس، گرایش کارشناسی ارشد و سایر توانمندی‌های پژوهشی باشد. امکان ثبت نام، ارسال رزومه و حضور در همایش فوق الذکر برای تمامی گرایش های دانشکده مهندسی صنایع 1396 وجود خواهد داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد