وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران
وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان  دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

وبلاگ هم‌‌افزایی دانشجویان دکتر حسینی مطلق- motlagh@iust.ac.ir

دانشکده مهندسی صنایع- دانشگاه علم و صنعت ایران

کارگاه روش تحقیق و مقاله نویسی گروه هم افزایی دکتر حسینی مطلق ویژه ورودی های سال 1398 مقطع کارشناسی ارشد

ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال 1398 دانشگاه علم و صنعت ایران ، به اطلاع دانشجویان مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) می رساند، کارگاه روش تحقیق و مقاله نویسی گروه هم افزایی دکتر حسینی مطلق روز دوشنبه مورخ15 مهرماه سال 1398 در دانشکده صنایع -کلاس کامپیوتر طبقه اول برگزار خواهد گردید.  در این کارگاه، ضمن معرفی گروه هم افزایی دانشکده مهندسی صنایع و فعالیت ها و دستاوردهای این گروه طی سالهای اخیر، موضوعات تحقیقاتی و حوزه های پژوهشی دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد برای فعالیت در این گروه معرفی می شود. امسال نیز به مانند سالهای گذشته دانشجویان با آشنایی اولیه با مباحث مرتبط پژوهشی این گروه، در حداقل زمان ممکن وارد فرآیند پژوهشی در این مقطع خواهند شد و با حضور در سلسله کارگاههای گروه هم افزایی، مهارت های پژوهشی و ابزارهای تحقیقاتی از جمله  مدل سازی ریاضی، آَشنایی با نرم افزارهای پرکاربرد مهندسی صنایع و نحوه نگارش مقالات را آموزش و ارتقا خواهند داد. 

با توجه به ظرفیت و محدودیت های موجود، اولویت حضور در این کارگاهها با دانشجویانی خواهد بود که هرچه سریعتر درخواست خود را جهت شرکت در این کارگاهها ارسال نمایند.

از دانشجویان جدیدالورود مهندسی صنایع سال 1398 درخواست می شود تا رزومه خود را در اسرع وقت به آدرس الکترونیکی synergygroup.iust@gmail.com ارسال نمایند.

شایان ذکر است که فعالیت های مربوط به گروه هم افزایی دانشگاه علم و صنعت ایران در کانال تلگرام به آدرس iustsg@ اطلاع رسانی می شود. از دانشجویان عزیز درخواست می شود رزومه ارسالی آنها حاوی مشخصات فردی، شماره تماس، گرایش کارشناسی ارشد و سایر توانمندی پژوهشی باشد. نمونه فرم خام این رزومه در کانال تلگرام گروه هم افزایی قرار داده شده است. لازم به ذکر است امکان ثبت نام، ارسال رزومه و همچنین حضور در همایش فوق برای تمامی دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع وجود خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد